top of page

Wysokie loty - dotknąć nieba

Czy zastanawialiście się kiedyś jak czuje się ptak szybując pod błękitnym niebem znająć smak prawdziwej wolności? Ja się zastanawiałam. Od ponad dwóch lat mieszkam w pobliżu lotniska dla awionetek w Sywel, hrabstwo Northamptonshire i za każdym razem gdy przejeżdżam w jego pobliżu i widzę pilotów trenujących różne akrobacje w powietrzu myślę - też tak chcę!

Zawsze podobały mi się małe samoloty ze śmigłem na przedzie - a już najbardziej dwu płatowce z otwartym kokpitem! Mają w sobie jakąś magię i przyciągają! Pomysł by zamówić lot doświadczalny narodził się w mym umyśle jakieś wieki temu. Więc gdy tylko zobaczyłam ofertę na popularnej stronie internetowej nie zastanawiałam się ani sekunty - poprostu zamówiłam! :-)

Zaprosiłam moją koleżanke Yvonne z czasów pracy w szpitalu w Harogate, by dołączyła do mnie. Yvonne przyjechała bardzo chętnie, ale zdecydowała jednak podziwiać loty stojąc dwoma nogami twardo na ziemi, jako że była bardzo podejrzliwa co do stabilności i bezpieczeństwa awionetki. Ale za to stała się operatorem kamery numer 1 i sprawdziła się w tej roli wręcz super.

Tak więc zapraszam na krótki filmik z mojego lekcji wstępnej - okolice Stratford - upon - Avon, małego lecz uroczego miasteczka angielskiego, miejsca urodzenia Wiliama Szekspira.

EndFragment

bottom of page