top of page

W alpejskim stylu - Mt Blanc du Tacul 4,248m

Krótki filmik z wejścia wraz z moją dzielną grupą smiałków na Mont Blanc du Tacul 4,248m n.p.m. w Alpach - najlepsze ujęcia akcji na samym końcu filmu - ostatnie 2 minuty.

Pierwotnie mieliśmy zamiar wejść na Mt Blanc 4,810m n.p.m. szlakiem Gouter - został on jednak nieoczekiwanie zamknięty. Nie mieliśmy więc innego wyboru jak podjąć próbę wejścia szlakiem 3M - czyli szlakiem trzech szczytów: Mt Blanc du Tacul, Mt Maudit i wkońcu Mt Blanc. Szlak ten jest o wiele bardziej wymagający i techniczny - pachnie prawdziwą alpinistyką i jest też jeszcze bardziej ekscytujący.

Niestety z powodu dalszych niesprzyjających warunków atmosferycznych i zagrożenia lawinowego, zostaliśmy zmuszeni do paru dni wyczekiwania w schroniscu Refuge des Cosmiques na 3,613 m n.p.m. Ostatecznie podjeliśmy próbę, ale z uwagi na powyższe komplikacje zaniechaliśmy akcji na głównego Blanca i wspieliśmy się na Mt Blanc du Tacul - czyli pierwszy z 3 M. Mam z tego i tak absolutnie dziką satysfakcję, bo jeszcze do dziś niepewnam jak to zrobiłam, że się tam jakimś cudem wtaszczyłam! ;-)

Mam nadzieję, że film się wam spodoba - nauka reżyserki w moim wykonaniu trwa i trwać będzie zapewne jeszcze długo haha

Tags:

bottom of page